Reducere dine medarbejder omkostninger og

besvar dine gæster nemt og hurtigt 

 

Pris pr. mdr. 395,- kr . incl opsætning og fri support 

 

 

Bedre omdømme giver flere gæster

IO Planner samler dine anmeldelser fra de mange danske og udenlandske online portaler ét sted.

Undgå for mange manuelle processer

Værktøjet sender dig en e-mail, når du modtager nye anmeldelser og kan opsættes specifikt til den enkelte medarbejder eller afdeling. Det betyder også at du hurtigt kan få besvaret dine anmeldelser og meldt falske anmeldelser, inden dine gæster læser dem. 

En daglig mail med alle nye anmeldelser

IO Planner indsamler anmeldelser fra de fleste portaler, så uanset hvilken portal dine gæster foretrækker, vil du med IO Planner nemt kunne læse og besvare dem på Hotels.com, Booking.com, Expedia, Facebook, Google, Trustpilot, Tripadvisor og mange flere.

"81% læser altid anmeldelser før de booker deres næste hotel overnatning eller ophold"

Få en konkurrence fordel

En gang ugentlig kommer der er en simpel oversigt til ansvarlig med håndteret, besvaret, ratings og de informationer som er relevante.

Du kan desuden følge med i dine ratings på tværs af portalerne og sammenligne med andre hoteller (du vælger selv hvilken hoteller)

  • Få organiseret arbejdet med dine anmeldelser
  • Spar arbejdstid og effektiviser din indsats
  • Besvar nemt alle dine anmeldelser
  • Få overblik over dine anmeldelser på alle de vigtigste portaler
  • Få overblik over dine ratings på alle de vigtigste portaler
  • Overvåg udviklingen af dit online omdømme
  • Få adgang til konkurrent analyser
  • Få email notifikationer der holder dig opdateret

og mange flere

Få hurtigt indblik i dine ratings på de mange portaler og bliv holdt opdateret hver gang du modtager en ny anmeldelser.

Se desuden hvilke anmeldelser du ikke har fået besvaret og få hurtigt besvaret de nyeste.

Få overblik over dine konkurrenters ratings på de forskellige portaler.

Sammenlign blandt andet vurderinger, anmeldelser, likes og følgere.

IO Planner sender dig en e-mail, når du modtager nye anmeldelser og kan opsættes specifikt til den enkelte medarbejder eller afdeling. Som virksomsejer kan du modtage en overordnet status fra anmeldelser som er besvaret, håndteret og sammenligne med dine konkurrenter.